SENASTE NYTT

- Nyheter inom industrivärlden

Pixis.ai och Channel Factory ingår AI-partnerskap

Optimerar kampanjprestanda genom AI-innovation
Efter månader av tester tillkännager Pixis.ai och Channel Factory idag sitt partnerskap för att hjälpa annonsörer maximera ROI i tider präglade av snäva budgetar. Partnerskapet förbättrar Channel Factorys befintliga AI med Pixis.ais teknik för att lösa grundläggande, men till stor del ouppfyllda behov hos marknadsförare vad gäller ökad operativ hastighet, noggrannhet och kvalitet.

Pixis.ai integrerar sömlöst sin AI-teknik i Channel Factorys befintliga AI- och teknikstack, och samarbetet kommer att leverera en branschledande produkt inom kontextuell AI och målgruppsanpassning.

Samarbetet mellan Pixis.ai:s teknik och vår egenutvecklade ViewIQ-plattform öppnar upp för nya möjligheter till innovation och utveckling inom reklambranschen. Med testfaser som redan pågår på olika marknader bevittnar vi redan häpnadsväckande resultat, med effektivitet och prestandaoptimering som tas till nya nivåer. Detta är dock bara början på historien om Pixis.ai och Channel Factory; det finns en mängd olika sätt på vilka detta nya partnerskap kan utvecklas på för att förbättra reklambranschen. Vi följer utvecklingen noga och kommer fortsätta dela med oss av resultaten med våra kunder”, säger Robert Björk, Managing Director på Channel Factory Norden.

Inriktning och prestanda
Pixis.ais teknik optimerar Channel Factorys befintliga kampanjer genom att förbättra kategorisering och content alignment-processer i View IQ; en integration som kommer att ge annonsörer en oöverträffad lösning för kontextuell annonsering. Samarbetet kombinerar Channel Factorys expertis inom brand suitability och inriktning med Pixis.ais AI-automatisering för optimal prestanda, och resultatet är ett imponerande genomsnitt på 18 000 optimeringar per kampanj, vilket långt överstiger de 50 manuella optimeringarna.

"Detta partnerskap kommer att innebära en betydande ökning av effektivitet och prestanda på båda sidor, och jag är väldigt glad över att Pixis nu är redo att integrera sin AI-teknik med Channel Factory för att främja storskalig kampanjoptimering. Vi ser också fram emot Channel Factorys ansträngningar för att sammarknadsföra Pixis globalt, vilket tydligt visar det förtroende de har för oss. Tillsammans strävar vi efter att bygga nya tekniker och produkter som kommer att omdefiniera marknadsföring världen över. Vi har spännande och innovativa tider framför oss”, säger Neel Pandya, VD (EMEA & APAC) på Pixis.

SENASTE NYTT

- Nyheter inom industrivärlden
2024-09-09
Red Hat Enterprise Linux AI nu tillgänglig Felaktig konfiguration innebär riskHär får du köra berusad full(t) lagligt
2024-09-06
ISCAR QUICK-D-MILL Tillsammans på ProcessTeknik!Fördelarna med design Weld Defects - How to Fix Lack of Fusion QuicklyFörsta årliga utdelningen av "The Ownershift Prize"
2024-09-05
Nytt sortiment radarnivågivare YstaMaskiners nyhet för ökad klippkapacitetISCAR´s LOGIQ3CHAM-familj utökas 1KOMMA5° öppnar nordiskt showroomAntar gemensamt rollen som Newsecs VD
2024-09-04
Soft Touch AB i ett unikt samarbeteJordfelsbrytare Typ B 125APrecisionsmätning i mobila applikationerSå blev chiplets ny stand­ard i halvledarindustrin Söderberg & Haak välkomnar Terex Ecotecs
2024-09-03
EMC-Förskruvning i rostfritt stålUndvik fukt med SMC:s nya kondensdetektorArrangerar årets automationshändelseNy wifi-brygga till Yales Marknadstrenden för rostfritt stål